Rævejagter i 2021-2022

13. mar. 2021 -- Tilføjet af : webmaster

27. december 2021 er der rævejagt i Sønderhede. Hostrup Jagtforening  afholder rævejagt i Sønderhede. Alle er velkommen.

8. januar 2022 er der rævejagt i Sønderhede/Marbæk Plantage. Hostrup Jagtforening  afholder rævejagt i Sønderhede og Marbæk Plantage. Mødested jagthytten. Alle er velkommen.

9. januar 2022 er der rævejagt i Østskoven. Tjæreborg Jagtforening og Sneum Sogns Jagtforening afholder fælles rævejagt i Østskoven. Mødested: Parkeringspladsen Grønnegårdsvej 26, 6705 Esbjerg Ø, kl. 9:00 Alle er velkommen. Der må skydes snepper denne dag. Mød op til en hyggelig dag sammen med dine jagtkammerater. Kontaktperson: Hans J. Nielsen tlf. 29681970.

22. januar 2022 er der rævejagt i Guldager Plantage. Esbjerg Jagtforening  rævejagt i Guldager Plantage. Mødested: Guldager stationsvej 105, 6710 Esbjerg V, kl. 9:00 Alle er velkommen. Der må skydes snepper denne dag. Mød op til en hyggelig dag sammen med dine jagtkammerater. Kontaktperson: Jens Christensen, Esbjerg Jagtforening.

22. januar 2022 er der rævejagt i Sønderhede/Marbæk Plantage. Hostrup Jagtforening  afholder rævejagt i Sønderhede og Marbæk Plantage. Mødested jagthytten. Alle er velkommen.